dr Justyna Sarzyńska-Wawer

Adiunkt

Kierowniczka w projekcie NCN Sonata (UMO-2017/26/D/HS6/00212) „Metody poznawcze i deep learning w wykrywaniu wiarygodnych kłamców” (kliknij żeby przejść na stronę projektu)


Zainteresowania naukowe

  • psychologia poznawcza,
  • treningi poznawcze,
  • neuronauka,
  • kłamstwo i jego wykrywanie

Publikacje

Artykuły naukowe

Sarzynska, J., Zelechowska, D., Necka, E. & Falkiewicz, M. (2017). Attention training in schoolchildren improves attention but fails to enhance fluid intelligence. Studia Psychologica, , 59(1), 50.

Sarzyńska, J., & Żelechowska, D. (2017). Czy treningi poznawcze mogą być skuteczne?. Rocznik Kognitywistyczny, 2016(Tom 9), 37-50.

Zelechowska, D., Sarzynska, J., Necka, E. (accepted for publication). Working memory training for schoolchildren improves working memory, with no transfer effects on intelligence. Journal of intelligence.

Falkiewicz, M., Sarzyńska, J., Babula, J. Grabowska, A., Nęcka, E., Szatkowska, I.(w recenzji) Undetectable lies in social interactions are associated with distinct feedback-related brain activity. PlosOne.

Falkiewicz, M., Sarzyńska, J., Babula, J., Szatkowska, I., Grabowska, A., & Nęcka, E. (2015). Explicit instructions increase cognitive costs of deception in predictable social context. Frontiers in psychology, 6.

Klyszejko, Z., Wieczorek, A., Sarzyńska, J., Soluch, T., Chmiel, K. & Szóstek, A. (2014). The influence of text visualization on the screen on eye movements and information processing. Studia Psychologica, 56(4).

Falkiewicz, M., Sarzynska, J., Bartczak, D., Grabowska, A., Szatkowska, I., & Carmo, T. (2012). Studying deception in anonymous social interactions: The speed-dating paradigm. International Journal of Psychology, 47.

Skip to content