dr Justyna Sarzyńska-Wawer

Jednostka: Pracownia Psycholingwistyki i Psychologii Poznawczej

Stanowisko: adiunkt

Zainteresowania naukowe
  • psychologia poznawcza,
  • treningi poznawcze,
  • neuronauka,
  • kłamstwo i jego wykrywanie
PUBLIKACJE

Artykuły naukowe
Sarzynska, J., Zelechowska, D., Necka, E. & Falkiewicz, M. (2017). Attention training in schoolchildren improves attention but fails to enhance fluid intelligence. Studia Psychologica, , 59(1), 50.
Sarzyńska, J., & Żelechowska, D. (2017). Czy treningi poznawcze mogą być skuteczne?. Rocznik Kognitywistyczny, 2016(Tom 9), 37-50.
Zelechowska, D., Sarzynska, J., Necka, E. (accepted for publication). Working memory training for schoolchildren improves working memory, with no transfer effects on intelligence. Journal of intelligence.
Falkiewicz, M., Sarzyńska, J., Babula, J. Grabowska, A., Nęcka, E., Szatkowska, I.(w recenzji) Undetectable lies in social interactions are associated with distinct feedback-related brain activity. PlosOne.
Falkiewicz, M., Sarzyńska, J., Babula, J., Szatkowska, I., Grabowska, A., & Nęcka, E. (2015). Explicit instructions increase cognitive costs of deception in predictable social context. Frontiers in psychology, 6.
Klyszejko, Z., Wieczorek, A., Sarzyńska, J., Soluch, T., Chmiel, K. & Szóstek, A. (2014). The influence of text visualization on the screen on eye movements and information processing. Studia Psychologica, 56(4).
Falkiewicz, M., Sarzynska, J., Bartczak, D., Grabowska, A., Szatkowska, I., & Carmo, T. (2012). Studying deception in anonymous social interactions: The speed-dating paradigm. International Journal of Psychology, 47.